Forum ...::: BTFF :::... Strona Główna
FAQ  ::  Szukaj  ::  Użytkownicy  ::  Grupy  ::  Galerie  ::  Rejestracja  ::  Profil  ::  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości  ::  Zaloguj

» REGULAMIN «


 
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum ...::: BTFF :::... Strona Główna » Regulamin forum.
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Icek
Marszałek Właściciel
PostWysłany: Pią, 06 Kwi 2007, 17:40:11 Powrót do góry
Marszałek Właściciel



Dołączył: 09 Lut 2007

Posty: 397
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 12 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Z daleka.

R E G U L A M I N

A. Zasady dot. wszystkich użytkowników forum.

A1. Przemyśl dwukrotnie dołączenie do społeczności forum.
Jeśli chcesz napisać tylko jeden post, mozesz to równie dobrze zrobić jako gość. Jeśli zaś chodzi o zarejestrowanych użytkowników, to poszukujemy takich, którzy będą się udzielać. Jeżeli nowy użytkownik od początku wykaże się brakiem znajomości regulaminu zostanie pozbawiony możliwości pisania na forum.
A2. Nie zachowuj się wulgarnie.
Nie poniżaj innych, nie klnij. Nie chcemy degenerować młodszych, prawda? Razz
A3. Nie spamuj.
SPAM - Stupid Pointless Annoying Message - Głupia, bezsensowna, denerwujaca wiadomość
a) Nie pisz krótkich wiadomości. Postem o treści "No jasne" nie wniesiesz nic do tematu.
b) Nie pisz głupich postów. Czasami jak czyta się niektóre wiadomości, od razu przychodzi na myśl piosenka "Witch Doctor"...
A4. Nie flooduj.
Flood (ang. potop, powódź) – w informatyce wielokrotne wysłanie tej samej wiadomości lub wielu różnych wiadomości w bardzo krótkich odstępach czasu.
To forum nie jest miejscem na double / triple / quadruple / quinduple posts. Flooding? Nie, dziękuję.
A5. Nie dodawaj obrazków o charakterze wulgarnym.
Punkt ten obejmuje wszystkie pliki JPEG, PNG, GIF, TIFF, BMP (avatary, bannery, buttony, obrazki w "Galerii"...).
A6. Nie dubluj tematów.
Zanim założysz nowy temat (np. "Inferno") popatrz, czy nie ma już innego o tej samej tematyce. (np. "Heatblast" lub "Inferno - Geneza postaci")
A7. Treść tematu powinna świadczyć o jego zawartości.
Podczas zakładania nowych tematów nadawaj tytuł odpowiedni do treści postu, np. gdy opisujesz postać Gwen nie mozesz nadać tytułu "Dziadek Max", a gdy wymyślasz nową zabawę nie powinieneś tytułować jej "Odcinek 3"... Oczywiście są to skrajne przykłady tegóż przewinienia, jednakże będą traktowane na równi z delikatniejszym odbieganiem od tematu.
A8. Sprawy typu "przyślij też do mnie na [link widoczny dla zalogowanych]" załatwia się prywatnymi wiadomościami (PM).
Posty tego typu będą usuwane, a użytkownicy obdarzeni słowną reprymendą, lub ostrzeżeniem.
A9. Nie stosuj multikont.
Nie zakładaj drugiego konta, by potwierdzić swoją opinię, uniknąć nadzoru moderatora, lub w jakimkolwiek innym celu. Jeśli nie pamiętasz hasła, skorzystaj z opcji:"Zapomniałem hasła" pod arkuszem logowania, lub skontaktuj się z administratorem.
A10. Niedozwolone jest zwracanie uwagi innym użytkownikom, że złamali regulamin (oczywiście mowa o poście jedynie z taką treścią, jako dodatek jest to dozwolone).
Sprawami regulaminu zajmują się moderatorzy, jeśli jednak zauważysz jakieś przewinienie, które zostało przez w/w przeoczone, możesz zawsze zgłosić post do jednego z zarządzających forum za pomocą prywatnej wiadomości (PM).
A11. Uzytkownik ma obowiązek znać bieżący regulamin.
Patrz punkt B5. Użytkownik musi znać obowiązujące zasady i przestrzegać ich.
A12. Zakaz używania kolorów czerwonego i zielonego.
W związku z pkt. C6 zabronione jest używanie kolorów zielonego i czerwonego, pod karą słownej reprymendy.

B. Zasady dot. administratorów i moderatorów

B1. Nie nadużywaj władzy.
B2. Nie przechwalaj się statusem moderatora. Pamiętaj, że to odpowiedzialna PRACA, a nie powód do szczególnej dumy.
B3. Za jedno przewinienie możesz przyznać tylko jedno ostrzeżenie.
B4. Każdy uzytkownik ma prawo do pomyłki. Nie czepiaj sie na siłę ortografii, wystarczy że post jest czytelny i zrozumiały, w końcu to nie dyktando...
B5. Administrator ma prawo zmiany regulaminu bez podawania przyczyny, ani informowania użytkowników.
B6. Administrator nie ponosi odpowiedzialności za posty innych użytkowników forum, ich poglądy, ani zachowanie.
B7. Administrator i moderator są zobowiązani do nadzoru forum. Ponadto administrator musi liczyć się z opiniami innych użytkowników dot. jego pracy, oraz regulaminu forum.

C. Dodatkowe informacje.

C1. System kar na forum
- Reprymenda słowna - Administrator / Moderator pisemnie wskazuje użytkownikowi jego przewinienie, i informuje o karze za to przewinienie grożącej.
- Ostrzeżenie - Zwane ostem lub warnem. Za 5 ostrzeżeń użytkownik dostaje bana.
- Ban - Stosujemy bany na nick, adres IP, adres e-mail, lub połączenia, w zależności od skali przewinień. Użytkownik zbanowany nie ma fizycznego dostępu do forum (brak możliwości logowania i/lub ponownej rejestracji).
C2. Stróże prawa
Nadzór nad forum sprawują (nicki wymienione w kolejności alfabetycznej.):
Admistratorzy: cysioland, Icek.
Moderatorzy: - - -
C3. Posty użytkownika muszą być czytelne i zrozumiałe. Użytkownik piszący posty odbiegające od tej reguły musi zredagować je po otrzymaniu słownej reprymandy, w przeciwnym wypadku posty zostaną usunięte, a on sam dostanie ostrzeżenie.
C4. Rangi.
Na forum mamy następujący system rang (w kolejności: rangi specjalne, rangi wyższe, rangi niższe):
Administrator: Marszałek
Moderator: Generał
Użytkownik od 200 postów: Pułkownik
Użytkownik od 180 do 199 postów: Podpułkownik
Użytkownik od 160 do 179 postów: Major
Użytkownik od 140 do 159 postów: Kapitan
Użytkownik od 120 do 139 postów: Porucznik
Użytkownik od 90 do 119 postów: Podporucznik
Użytkownik od 70 do 89 postów: Chorąży
Użytkownik od 50 do 69 postów: Sierżant
Użytkownik od 30 do 49 postów: Kapral
Użytkownik od 10 do 29 postów: Szeregowy
Użytkownik od 0 do 9 postów: Nowicjusz
C5. Wszelkie pytania i pomysły można zgłaszać w dziale "O forum" -> "Inne"
Administrator wysłucha waszych próśb, i w wypadku ich słuszności wypełni je. Tematy wprowadzone w życie, a także tematy bezsensowne i/lub oczywiste będą usuwane - wprowadzone w terminie ok 7 dni, bezsensowne i/lub oczywiste w trybie natychmiastowym.
C6. Redagowanie postów
Podczas redagowania postów administratorzy i moderatorzy używają następujących oznaczeń:
-Kolorem czerwonym zaznaczają poprawione błędy interpunkcyjne i ortograficzne, lub fragmenty tekstu z nieprawidłową skłądnią (błędy językowe i stylistyczne)
-Kursywą oznaczają fragmenty tekstu zbędne, bezsensowne, lub zbyt uogólnione. (To ostatnie tylko, gdy jest możliwość bardziej szczegółowego wypowiedzenia się, i gdy użytkownik nie zaznaczył, iż jest to uogólnienie.) Jeśli w poście użyta została kursywa, dodatkowo używają koloru zielonego.
-Podkreśleniem zaznaczają pozostałe poprawione fragmenty tekstu, niemożliwe do zaliczenia do powyższych kategorii. Jeśli w poście zostało użyte podkreślenie, dodatkowo używają koloru zielonego.


Post został pochwalony 2 razy

Ostatnio zmieniony przez Icek dnia Nie, 17 Paź 2010, 12:02:21, w całości zmieniany 13 razy
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum ...::: BTFF :::... Strona Główna » Regulamin forum. Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB :: TELEVISION theme by Kisioł . Programosy
 
Regulamin